28. feb. 2012

Hak`ke peiling...

Etter forige runde ble det igjen litt restegarn. Den grå veska fra forrige innlegg var ikke ensfarget til å begynne med, og jeg ble ikke helt fornøyd med resultatet. Da er det bare til å rekke opp vettu..

Jeg ble jo mer eller mindre arbeidsledig etter all den tovinga , dermed begynte restegarnet å legge seg på hakkekroken. Uten mål og mening. Sånn ca 10 cm opp i hakkinga kom ideen" aha, passer som veske kanskje?" Så hakket jeg i vei igjen, men har rett og slett ikke peiling på hvordan det ender. Men en veske blir det. Tror jeg.
Og gjett hva! Det ble for lite garn og jeg måtte kjøpe mer fra strikkeklubben, med det resultat at jeg sitter igjen med  mer restegarn enn da jeg startet. Glupt!
Og så er det meninga at helikopteret skal komme og hente meg i dag, men tåka har lagt seg tykk og mektig rundt jernholmen......tvi tvi, det ser svart ut for hjemreisa mi ;o((

                           Uansett vær og vind folkens, ha en strålende dag! ;o)

3 kommentarer:

Siddis back home sa...

Det blir jo flott, finner alltid noe til å bruke restegarnet på, lykke til med tåka....

Grete sa...

Sånn kan det gå - med restegarn altså! Ser ut til å bli ei fin veske, og så har du jo garn til solbrilleetui, lita toalettmappe osv.... Flotte toveresultater nedenfor!

Rosehagen sa...

Å så ergelig å bli sittende værfast!Bra du finne noe å fordrive tiden med;) Den ser stilig ut den veska;) Du er nå produktiv åkke som;)
Her regner det vannrett og blåser kraftig!

Kakebaking;)

Nå må jeg finne puta. Natta;)